Regulamin sklepu
1. Postanowienia ogólne
- Właścicielem oraz prowadzącym sklep internetowy pod adresem perfectdayspa.com.pl jest SMART SAFETY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, przedsiębiorca wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, z siedzibą w Legnicy, ul. Wielogórska 1, NIP 6912526999, REGON 367725010, KRS 0000685221.
- Zgodnie z postanowieniami regulaminu SMART SAFETY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ udostępnia Konsumentowi funkcjonalności serwisu perfectdayspa.com.pl, a w szczególności prowadzi dla Konsumenta Konto.
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.
2. Kontakt ze sklepem
Adres pocztowy: Perfect Day Spa, ul. J. Brzechwy 10, 59-220 Legnica
Adres email: salon@inhype.pl
Telefon: +48 789 877 877
3. Wymagania techniczne
Do przeglądania asortymentu Sklepu niezbędne są:
- urządzenie z dostępem do sieci Internet i przeglądarka internetowa,
- włączona obsługa plików cookies.
Dodatkowo do składania zamówień na Produkty niezbędne jest:
- aktywne konto poczty elektronicznej.
4. Dokonywanie zakupów
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu, spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Składanie Zamówień przez Klienta na wybrane Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
- Ceny Produktów podane na stronie Sklepu są podane w polskich złotych i są to ceny brutto.
- Na końcową kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy, o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w zakładce Koszty dostawy oraz w trakcie składania Zamówienia.
- Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego zawartości i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
- Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
5. Realizacja Płatności
- Kupujący mają do wyboru następujące formy płatności:
– PayPal – przy użyciu zasobów istniejącego konta PayPal
– PayPal – przy użyciu karty płatniczej VISA lub MasterCard
– Za pośrednictwem platformy płatniczej PayU
– Przelew bankowy na rachunek Sprzedawcy - Za zamówienie należy zapłacić w terminie 7 dni roboczych od złożenia zamówienia. W przypadku braku wpłaty w terminie – zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
- Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.
6. Realizacja zamówienia
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia towaru bez wad.
- Termin realizacji zamówienia wskazany jest na stronie każdego Produktu w Sklepie. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedotrzymanie terminu realizacji z przyczyn od niego niezależnych. W razie zaistnienia przyczyn uniemożliwiających realizację zamówienia w terminie wskazanym w Sklepie, obsługa niezwłocznie zawiadomi o nich Klienta, podając jednocześnie przewidywany czas realizacji zamówienia. W takim przypadku Klient ma prawo do wycofania zamówienia.
- Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia niezwłocznie po jego opłaceniu przez Kupującego.
- W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
- Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
– Pocztex24 – na terenie Polski
– Kurier GLS, UPS lub FEDEX – poza Polską - Szczegóły dotyczące form wysyłki znajdują się w zakładce Koszty wysyłki.
- W momencie odebrania przesyłki dostarczonej za pośrednictwem firmy kurierskiej, Kupujący jest zobowiązany przed przyjęciem przesyłki, w obecności kuriera:
– sprawdzić ogólny stan przesyłki oraz upewnić się czy opakowanie nie jest naruszone,
– jeżeli przesyłka jest nienaruszona, otworzyć paczkę i sprawdzić czy zawartość jej jest zgodna z zamówieniem oraz czy towar nie jest uszkodzony. W razie konieczności należy odmówić odbioru przesyłki i/lub spisać protokół w obecności kuriera i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą. - Ryzyko utraty lub uszkodzenia towaru przechodzi na Kupującego z chwilą pokwitowania odbioru przesyłki.
- UWAGA!!! W przypadku produktów dostępnych na zamówienie oraz wykonywanych na indywidualne zlecenie nie ma możliwości zwrotu! Niekiedy w celu realizacji zamówienia konieczna jest przedpłata 30% wartości produktu. Przedpłata ta stanowi zadatek w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego i nie podlega zwrotowi jeśli klient zrezygnuje z zakupu!
7. Odstąpienie od umowy
- Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Warunkiem zwrotu towaru jest nienaruszona metka wyrobu oraz brak jakichkolwiek śladów użytkowania i uszkodzeń powstałych z winy klienta, a także certyfikaty i wszelkie opakowania, w których klient otrzymał towar.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru.
- Aby odstąpić od Umowy – Konsument powinien przedłożyć Sprzedawcy swoją decyzję o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub informacja przekazana pocztą elektroniczną). Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
- W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca w ciągu 3 dni od dnia otrzymania e-maila prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży umowę tę uważa się za niezawartą.
- Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Zwrotu płatności Sprzedawca dokonuje przelewem na konto bankowe podane przez Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu zwrotu Produktu.
- Konsument odsyła Produkt na podany przez sprzedawcę adres niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
- Koszt transportu zwrotnego Produktu i jego ubezpieczenie leży po stronie Klienta.
- Prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
– w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
– w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
– w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami. - Jeżeli Kupujący dokonuje zwrotu Towarów, do których zwrotu nie jest uprawniony lub które nie są kompletne, bądź noszą ślady użytkowania lub gdy przesyłka zwrotna nie została opłacona przez Kupującego, a także w przypadku gdy w inny sposób nie spełnia wymogów skutecznego odstąpienia od umowy, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia zwrotu towarów i odmowy zwrotu kwoty równowartości zakupionego towaru lub do obciążenia użytkownika uzasadnionymi kosztami, w zakresie dozwolonym przez obowiązujące przepisy.
8. Reklamacje
- Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji w przypadku wystąpienia wady towaru. Każdy produkt objęty jest gwarancją producenta wynoszącą 12 miesięcy od dnia otrzymania zamówienia.
- Korzystając z rękojmi Kupujący ma następujące możliwości działania na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
– złożenie oświadczenia o obniżeniu ceny,
– przy wadzie istotnej – złożenie oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
– żądanie wymiany rzeczy na wolną od wad,
– żądanie usunięcia wady. - Prosimy o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
- Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres wskazany przez Sprzedawcę.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
- W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
– mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
– pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
– bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
– internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks. - Reklamacje uznawane są tylko i wyłącznie jeżeli, produkt posiada wadę ukrytą lub nie posiada cech określonych przez producenta.
9. Dane osobowe
- Sprzedawca jest Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności i cookies – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – RODO.
- Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
– umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
– ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c)
– prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). - Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy sprzedaży. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy sprzedaży w Sklepie.
- Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do momentu, w którym:
– przestanie obowiązywać umowa sprzedaży zawarta między Kupującym a Sprzedawcą,
– na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Kupującego,
– ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z umową sprzedaży zawartą przez Sklep,
– zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy– w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
- Kupującemu przysługuje prawo żądania:
– dostępu do swoich danych osobowych,
– ich sprostowania,
– usunięcia,
– ograniczenia przetwarzania,
– przeniesienia danych do innego administratoraa także prawo:
– wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora). - W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu.
- Klient będący osobą prawną może – przy rejestracji lub w każdym innym dowolnym terminie – wyrazić zgodę na otrzymywanie od Sprzedawcy informacji handlowych drogą elektroniczną, oraz na świadczenie usługi polegającej na przesyłaniu wiadomości zawierającej informacje o aktualnej ofercie Usługodawcy, promocjach, rabatach i zniżkach w formie darmowego Newslettera.
- W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10. Postanowienia końcowe
- Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
- Umowy zawierane poprzez Sprzedawcę zawierane są w języku polskim.
- Żadne z postanowień Regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
- Postanowienia dotyczące towarów i umowy sprzedaży stosuje się odpowiednio do treści cyfrowych i umowy o dostarczanie treści cyfrowych, o ile Regulamin nie określa tych kwestii odrębnie.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.